تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

وبلاگ توسعه خبری نمناک نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

تعمیرات جزیی و در بعضی موارد کلی، لازمه هر ساختمانی است که بر اثر فرسودگی نیازمند این موارد است. البته ایجاد اندوخته ای دائمی در بسیاری از موارد غیر قابل پیش بینی که فرسودگی و نقصان در قسمت های مختلف ساختمان رخ می دهد الزامیست، بنابراین برای اینکه در زمینه مدیریت ساختمان و بودجه در این گونه موارد دچار مشکل نشویم پول های اضافه بر شارژی که از مالکان گرفته می شود و کاملا ضروری است به شکل صندوق ساختمان تعریف می شود و به عنوان اندوخته ای قابل تامین برای حفظ و نگهداری ساختمان است. درنرم افزار مدیریت ساختمان آنلاین، امکان تعریف این صندوق که قابل رویت برای تمامی ساکنین باشد تا از تراکنش های مالی ساختمان مطلع گردند، وجود دارد.

تفاوت مدیریت ساختمان در آپارتمان های کوچک و بزرگ

در آپارتمان های کوچک تر با تعداد واحد کمتر، بهتر است اداره ساختمان به صورت مشارکتی انجام شود، به این معنا که پس از انتخاب مدیر ساختمان از بین ساکنان، چند نفر از ساکنین نیز مسئولیت هایی را متقبل شوند و زیر نظر مدیر ساختمان انجام وظیفه کنند. اما در مجتمع های بزرگ این شیوه به لحاظ کثرت افراد و کمی مسئولیت قابل اجرا نیست چرا که کمتر کسی حاضر به پذیرش مسئولیت ها می شود. بنابراین حتما لازم می شود در مجتمع های بزرگ هیات مدیره ای با تشکیلات منظم اداری و استفاده ازراه کارهای دیگر به اداره ساختمان بپردازند. یکی از این راه کارهای پیشنهادی استفاده از نرم افزار ساختمان آنلاین برای اداره ساختمان می باشد.

ویژگی های نرم افزار مدیریت ساختمان

شورای عمومی ساختمان هزینه قسمت های مشترک ساختمان را به تصویب می رساند و قابل اعتراض در هیچ مرجعی نیست بنابراین اگر کسی نسبت به این موضوع اعتراض نمود، تنها می تواند به سهم خود از هزینه های مشترک در دادگاه اعتراض کند، زیرا تصمیم در مورد هزینه قسمت های مشترک هر ساختمان با توجه به خواست بیشتر مالکان آن ساختمان اتخاذ می شود و اساسا تصمیم مجمع عمومی در خصوص تعیین میزان بودجه سالانه و هزینه قسمت های مشترک که به طور قانونی با حضور اکثریت افراد گرفته شده از طرف هیچ مالکی قابل اعتراض نمی باشد. از جمله وظایف مدیر یا مدیران این است که تمام بنا را به عنوان یک واحد، در مقابل آتش سوزی بیمه نمایند. به این ترتیب می توان گفت از جمله امور احتیاطی که مدیر یا مدیران برای حفظ و نگهداری ساختمان، تاسیسات و تجهیزات مربوطه انجام می دهند، بیمه کردن ساختمان در مقابل آتش سوزی است. این هزینه را می توانند به عنوان بخشی از هزینه ها در اپلیکیشن مدیریت ساختمان آنلاین تعریف و برای تمامی ساکنان یا تعداد خاصی نمایش دهند تا همگی در جریان هزینه های این بخش قرار بگیرند. اداره امورساختمان ها از قبیل مسکونی، اداری، تجاری به عهده مدیر یا مدیران ساختمان است. آن ها می توانند تصمیمات، دستورات و خط مشی کلی و لازم برای اداره امور ساختمان را با کمک کلیه ساکنین اتخاذ و صادر نمایند. در واقع مدیر یا مدیران موظفند که اداره امورمربوط به ساختمان را طبق مقررات قانونی و تصمیمات شورای ساختمان که موارد آن قبلا در اساسنامه یا صورت جلسه مجمع عمومی قید شده انجام دهند و نمی توانند بدون توجه به قوانین وتصمیمات مجمع عمومی عادی خودسرانه ساختمان را اداره کنند و در نهایت می توانند این قوانین نهایی شده را دراپلیکیشن مدیریت ساختمان آنلاین به عنوان مرجع قوانین ساختمان تعریف نمایند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی