تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

وبلاگ توسعه خبری نمناک نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

اگرچه نمایش‌های اولیه بازی Bugsnax بازیکنان را به‌یاد بازی Knack که اوایل عرضه پلی استیشن 4 منتشر شد، انداختند؛ اما این بازی با وجود ظاهری فریبنده و نه چندان دلنشین، پس از عرضه به یکی از بهترین بازی‌های خانوادگی و شاد سال 2020 تبدیل شد. در این بازی شما در نقش یک خبرنگار بی‌‌ نام و نشان هستید که برای کشف ماهیت واقعی موجودات عجیب جزیره Snaktooth، به این جزیره سفر کرده اید.میل به کشف جانوران (در واقع خوراکی‌ها) مختلف در محیط بازی و همچنین عکس برداری از آن‌ها، عاملی است که می تواند ساعت‌ها کودکان را سرگرم کند و شباهت این مکانیک به پیدا کردن پوکیمان‌ها علاوه بر پازل‌های نسبتا ساده در نقاط مختلف محیط می‌تواند جاذبه دیگری برای سرگرمی کودکان باشد. طراحی موجودات عجیب و غریب جزیره Snaktooth هم کاملا در راستای جذب مخاطبان کم سن و سال انجام شده و بطوریکه حتی حال به‌ هم‌ زن‌ترین موجودات بازی هم با چشمان خنده دارشان خنده بر لبان بازیکن می‌نشانند.

البته این موضوع که مخاطب اصلی این بازی کودکان هستند به معنی داستان سطحی و پیش پا افتاده بازی نیست. خط داستانی این بازی با وجود ظاهر ساده و گول زننده‌اش، در بعضی مواقع اندکی تاریک و ترسناک هم می‌شود و حتی شخصیت پردازی و مکالمه‌های شخصیت‌های داستان هم در مقایسه با بازی‌های مشابه در این سبک قدمی رو به جلو محسوب می‌شوند. البته دیدن پایان بد داستان بازی Bugsnax چندان برای کودکان مخاطب این بازی جالب نخواهد بود. با این حال بازی Bugsnax یکی از بهترین بازی های مستقل سال 2020 است.

*** برای خرید بازی دست دوم ps4 به وب سایت psjoy.ir مراجعه نمایید. ***

 

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • Arash Tafreshi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی