تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

وبلاگ توسعه خبری نمناک نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

تغییر اساسی در زندگی انسان ها زمانی اتفاق افتاد که افراد رو به زندگی در کنار یکدیگر در شهرهای بزرگ آوردند. زندگی در ساختمان هایی با تعداد واحدهای بالا و شلوغ دردسرهای خاص خود را از نظر مشکلات و روش های برطرف کردن آن ها می طلبد.
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عامل مهم در از بین بردن مشکلات ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد و این امر تنها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد. با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان قادر به شناسایی الزامات مدیریت شارژ ساختمان و همچنین دغدغه‌های ساکنیِن خواهید بود. انجام امور مربوط به مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هوشمند قابل بررسی و اجراست و این امور شامل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان می باشد. از جمله خدمات این نرم افزار ساختمان می‌توان به ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره اشاره کرد. از جمله مزایای دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان، ارتقا فرهنگ زندگی در آپارتمان و حفظ آرامش بین ساکنین می باشد.
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و سایر خدمات مورد نیاز ساختمان‌ها طراحی گردیده که با بررسی نیاز مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری امکانات یک نرم افزار مدیریت آپارتمان را برای مدیران و ساکنین فراهم نماید. نرم افزار آپارتمان بزرگترین نقش را در مدیریت شارژ ساختمان ایفا می نماید اما خدمات دیگری را نیز به خود اختصاص می دهد. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. ساخت یک حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان که مدیر یا مدیرهای ساختمان بتوانند از آن استفاده مفید کنند از سایر کاربردهای آن است. صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات از جمله خدماتی هستند که با افتتاح حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان قابل اجرا می باشند. با استفاده از دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان می توان مدیری خارج از ساختمان را درخواست داد و مدیر از جانب هومتیک برای ساکنین ارسال خواهد شد و از مزایای نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک بهره مند می گردند. از دیگر مزایای هومتیک، کیف اعتباری در نرم افزار مدیریت ساختمان است که بوسیله آن می توان اعتبار را افزایش داده و تمامی پرداختی ها را از طریق نرم افزار شارژ ساختمان به صورت آنلاین انجام داد. دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS از دیگر قابلیت های آن می باشد. در واقع نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS نقش بسزایی در اجرای قوانین و به دنبال آن بالا رفتن سطح فرهنگ زندگی در آپارتمان دارد.
نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS نه تنها هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی صدور فیش انجام می دهد بلکه کمک بزرگی در راستای ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی و کاهش اختلافات در ساختمان می باشد. با نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک نیاز تمامی ساکنین با نظرات و سلایق متفاوت برآورده و مشکلات مربوط به ساختمان و ساکنین مرتفع می گردد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


کاربرد اصلی صندوق هومتیک اطلاع رسانی در مورد امور مالی ساختمان از جمله تراکنش ها، پرداختی ها و غیره می باشد. نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک امکان تهیه گزارشات مالی به تفکیک تراکنش و یا اعضا را فراهم می نماید تا از بوجود آمدن ابهام جلوگیری شود.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین و حتی در نظر گرفتن درصدی جریمه برای دیرکرد در پرداخت ها جزو اقداماتی است که در مجموع مدیریت شارژ ساختمان را تشکیل می دهند و این اتفاق در نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجراست. پرداخت شارژ ساختمان‌ به صورت ماهیانه می باشد و سکونت داشتن یا نداشتن در یک واحد تاثیری بر پرداخت کردن یا نکردن حق شارژ ندارد.


تابلو اعلانات


ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی ها، همگی در قسمت تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل مشاهده می باشد. پس دیگر هیچ یک از ساکنین از اتفاقات ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات جلسه شورا ساختمان بی اطلاع نمی ماند.


کیف اعتباری


زمانی که تعدادی از ساکنین در سفرهای خارج از کشور هستند یا در دسترس مدیر نیستند، تنها راه حل شارژ کیف اعتباری هومتیک به عنوان منبع در دسترس برای مدیر است تا بتواند هزینه ها را از آن برداشت و به حساب صندوق هومتیک واریز نماید.


قوانین ساختمان


در هر ساختمان شرط لازم و اساسی برای ایجاد نظم و آرامش بین ساکنین تعیین مرجعی برای قوانین است که این قوانین باید ساده و قابل اجرا برای تمامی ساکنین باشد و بتواند تنش ها و اختلافات را به حداقل برساند.


مدیریت خدمات


در زندگی پرمشغله امروزی که جوامع بشری فرصتی برای انجام یکسری از امور روزانه خود را ندارند، فرصت یافتن مراکز خدماتی که هم از لحاظ هزینه و هم کیفیت مطلوب باشند، غنیمت است. با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، خدماتی با کیفیت بالا از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره در ساختمان و حتی منزل شخصی افراد قابل ارائه است و این امر با مسئله صرفه جویی در زمان و انرژی مطابقت دارد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- تنها راه جلب اعتماد مخاطبان هومتیکی از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با آنان می باشد.
2- اعتماد مشتری‌های هومتیک بزرگترین سرمایه است و همواره در تلاش می باشد تا این سرمایه را با وقت‌شناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت افزایش دهد.
3- برای هومتیک از همه مهمتر آسایش مشتری است. با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین، سعی در تامین آسایش برای ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی دارد.
4- استارتاپ هومتیک جمعی از متخصصان را در زمینه ارائه خدمات با کیفیت بالا به خود اختصاص داده است..... نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی