تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

وبلاگ توسعه خبری نمناک نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

می توان گفت برقراری امنیت یکی از مهمترین مواردی است که در زمینه مدیریت ساختمان و مجتمع آپارتمانی حائز اهمیت می باشد. از این رو لازم است تمامی افراد به قوانین حفظ امنیت آپارتمان نشینی توجه کنند. لازم است که هر فرد پس از خروج از حیاط در را کامل ببندد و به کودکان خود نیز این موارد را یادآور شود. حتما قبل از اینکه درب آپارتمان را توسط آیفون باز کنید از حضور فرد در پشت درب آپارتمان مطمئن شوید، همچنین در مجتمع هایی که فاقد نگهبان است باز و بسته کردن درب ورودی باید توسط افراد بالغ صورت گیرد. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص امنیت آپارتمان نشینی عدم استفاده همزمان از اتو، ماشین لباسشویی و جاروبرقی و دیگر لوازم برقی می باشد، زیرا این موارد می توانند موجب داغ کردن سیم ها و در نتیجه آتش سوزی آپارتمان شود. توجه داشته باشید که رعایت این نکات می‌تواند موجب آسایش خود شما نیز بشود زیرا اگر شما این نکات را رعایت کنید به طور قطع متقابلا دیگر اعضای آپارتمان نیز در صدد رعایت این قوانین برمی آیند و این امر به طور طبیعی باعث ایجاد نظم در آپارتمان خواهد شد.

 نرم افزار مدیریت ساختمان و وظایف مدیر

از جمله دیگر موارد مهم در مورد آپارتمان نشینی تعمیرات آپارتمان ها می باشد که چنانچه ۳ نفر از کارشناس های رسمی دادگستری فرسودگی کامل بنا را گواهی دهند، ساختمان باید تعمیر شود. اگر تعداد زیادی از صاحبان واحدها نسبت به تجدید بنا رضایت ندهند مالکین می بایست با داشتن مجوز از دادگاه خانه مناسبی برای این افراد اجاره کنند و به آنها امکان منتقل کردن وسایل را بدهند؛ و البته در صورتی که ساکنان از انتقال به خانه اجاره ای نیز خودداری کردند هیئت مدیره می‌تواند به همراه مدیر به دادگستری یا مجتمع قضایی رفته و دستور تخلیه ساختمان را اخذ نماید. شارژ یکی از مهمترین مسائل مشکل ساز در آپارتمان ها است که بسیاری از مدیران و مالکان با آن درگیر هستند و یکی از موثرترین راه حل های برطرف ساختن این مشکل، نرم افزار ساختمان است. با توجه به قانون تدوین شده در این باره مشاهده می‌شود که باید هر ساله برای هزینه های عمومی ساختمان مبلغی تعیین شود که تمامی ساکنان ساختمان مکلف به پرداخت آن هستند. این هزینه که به صورت ماهانه و بر اساس مصوبه مجتمع توسط سرایدار یا مدیر ساختمان به صورت دستی یا توسط نرم افزار مدیریت ساختمان، گرفته می‌شود شارژ ماهانه نام دارد.

رعایت نظافت ساختمان از دیگر قوانین ساختمان

از دیگر مواردی که در مقررات آپارتمان نشینی ذکر شده است نظافت ساختمان می باشد زیرا رعایت نظافت جزو مهمترین مواردی است که موجب حفظ آرامش و در نتیجه رضایت ساکنین می شود. توجه داشته باشید که نظافت باید در محل پارکینگ حیاط و راهرو رعایت شود و از انداختن هرگونه آشغالی در این مکان ها جدا خودداری به عمل آید. در هنگام حمل زباله ها از منزل تا در حیاط لازم است که پلاستیک زباله خود را در داخل سطل آشغال حمل کنید تا از چکه نمودن آب بر روی زمین و لک شدن کف جلوگیری شود. اگر درب منزل سطل زباله مخصوص وجود داشت حتما زباله را در داخل آن قرار دهید و از گذاشتن زباله پشت درب حیاط در داخل کوچه خودداری شود. رعایت این موارد توسط همه ساکنان می‌تواند موجب ایجاد نظم و تمیزی ساختمان می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی