تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

وبلاگ توسعه خبری نمناک نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

در هر ساختمان رعایت پاره ای از مسائل می تواند جلوی بروز اختلافات و تنش ها را بگیرد و روند مدیریت ساختمان را بهبود دهد که به موارد زیر می توان اشاره نمود:

قرار دادن اشیاء اضافی، گذاردن میز و صندلی و هر نوع اشیاء دیگرو همچنین نگهداری حیوانات در قسمت‌های مشترک ساختمان و پارکینگ اختصاصی و همچنین نگهداری سگ، گربه و سایر حیوانات کلاً در تمامی قسمت های ساختمان (حتی در آپارتمان)، گذاشتن کفش، دمپایی و جا کفشی در پشت درب آپارتمان و در محوطه راهروها، تغییر شکل و رنگ درب آپارتمان به­ گونه­ای که موجب ناهماهنگی واحدها، هر گونه استفاده اداری و تجاری از آپارتمان های مسکونی، قراردادن کیسه زباله و سطل آشغال در پشت درب آپارتمان، ریختن زباله و آشغال در حیاط و راهروها ممنوع است و تمامی این موارد می تواند در برنامه مدیریت گنجانده شود و به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت ساختمان مورد استفاده ساکنین قرار گیرد.هر یک از واحدهای ساختمان فقط و فقط دارای یک پارکینگ (و طبعا مجاز به پارک تنها و تنها یک خودرو بوده) و یک واحد انباری می باشد که محل آن در صورت مجلس تفکیکی ساختمان مشخص شده و در ساختمان نیز با نصب شماره معیّن گردیده است. پارک خودرو در غیر از پارکینگ اختصاصی هر واحد و در محل های مشاع درون پارکینگ (که به منظور راحتی تردد و دور گرفتن خودروها در نظر گرفته شده است) و همچنین قراردادن اشیاء در غیر از انباری اختصاصی هر واحد و همچنین در پارکینگ و مشاعات عمومی می تواند باعث بروز اختلافات گردد و ممنوع است. انباری واقع در زیر پله زیر زمین محل قرار دادن وسایل سرایدار بوده و بدون هماهنگی با مدیر و سایر ساکنین نباید استفاده گردد.

نرم افزار مدیریت ساختمان و سایر قوانین قابل تعریف در آن

درصورت تعمیرات ساختمانی و بنّایی لازم است هماهنگی های مورد نیاز با سرایدار جهت نظافت فوق­ العاده ساختمان انجام شود. بدیهی است جبران زحمات اضافی سرایدار در این خصوص بر عهده واحد مذکور خواهد بود و در نرم افزار ساختمان به عنوان هزینه اضافه برای آن واحد قید می گردد.در میهمانی های شب های غیر تعطیل بعد از ساعت 22 و در شبهای تعطیل بعد از ساعت 24 رعایت سکوت کامل ساختمان (چه از جهت صدای میهمانان و چه از لحاظ صدای موسیقی) الزامی است. استفاده از پارکینگ جهت برگزاری مجالس اختصاصی ساکنین صرفاً با اجازه مدیر و کسب رضایت تمامی ساکنین امکان­پذیر خواهد بود. در این­صورت جهت جبران هزینه ­های تحمیلی به ساختمان لازم است معادل چهار ماه شارژ به صندوق پرداخت گردد.قراردادن اشیاء و آسیب رساندن به پوشش عایق کف پشت­بام (ایزوگام) ممنوع است و در صورت این اتّفاق جبران هزینه­ های تعمیرات بر عهده واحد آسیب زننده می­ باشد.اجرای این مقررات برای تمامی ساکنین و مالکین ساختمان الزامی است.

در پایان

مدیر مکلّف است مقررات را به هر یک از مالکین یا ساکنین جدید ساختمان از طریق بخش قوانین ساختمان و یا بخش تابلوی اعلانات در اپلیکیشن ابلاغ نماید تا تمامی ساکنین از آن ها مطلع گردند و در صورت عدم رعایت توجیهی برای بی اطلاعی آن ها وجود نداشته باشد. به طور کلی بهترین نرم افزار مدیریت ساختمان تمامی این موارد را در خود جای می دهد و برای تمامی این قوانین و هزینه های ساختمان بخشی در آن تعریف گردیده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی