تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

وبلاگ توسعه خبری نمناک نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

 ایجاد فرصت‌های شغلی، سیستم کارآمد و سریع حمل و نقل و مسکن از جمله نیازهایی است که باید به هنگام رشد جمعیت به آن‌ها توجه شود.از طرفی رشد و افزایش جمعیت موجب تغییر شکل خانه‌ها شده است و در کلان‌شهرها، آپارتمان‌نشینی افزایش پیدا کرده است.بسیاری از بخش‌های آپارتمان‌ها مشترک هستند بنابراین برای جلوگیری از هرج‌ومرج‌های بیهوده و تخلفات، نیازمند تعیین قوانینی خاص هستند تا در صورت بروز مشکل به آن قوانین رجوع شود. یکی از قوانین بسیار کارآمد و مهمی که در این زمینه وجود دارد، قوانین مربوط به شارژ ساختمان است.در ادامه به بررسی نحوه محاسبه شارژ در نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید به عنوان روش مدرن برای مدیریت امور مالی ساختمان می پردازیم.

مدیریت اطلاعات مالی در نرم افزار مدیریت ساختمان

در پنل مدیریت ساختمان، با ابزار های مدیریتی روبرو خواهید شد که شما را در امر مدیریت ساختمان یاری می نمایند، ابزار هایی مانند مدیریت مالی و حسابداری (به صورت حرفه ای در عین سادگی و راحتی)، مدیریت قبوض، مدیریت هزینه ها، مدیریت شارژ ساختمان، نوع محاسبه شارژ، مدیریت بلوک ها، مدیریت واحدهای مسکونی، مدیریت خانوارها، صدور خودکار شارژ، مدیریت نگهبانان، انتخابات، نظرسنجی و... ، که در عین متعدد بودن ابزارها، کار با آنها به شدت آسان و قابل فهم می باشد، به طوری که دیگر از مدیریت مجتمع مسکونی، به خصوص مدیریت مالی، کلافه نشوید و با لذت و دقت کامل مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام دهید و هیجگونه اشتباهی در امور مالی شما رخ ندهد.با داشتن درایت و توانایی استفاده از علم روز و امکانات مدرن از جمله نرم افزار ساختمان، وظیفه مدیریت به نحو احسن انجام می پذیرد. بهره گیری از نرم افزار مدیریت ساختمان و ثبت آنی هزینه های جاری به ازای هر فعالیت در ساختمان اداری یا تجاری، امکان گزارش گیری و آگاهی از روند سود و زیان را در هر زمان فراهم می نماید.نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید محلی برای اعلام اتفاقات مربوط به ساختمان مثل زمان برگزاری جلسه ها یا تعمیر قسمت هایی که نیاز به تعمیر، بازسازی و یا نصب دارند است. این اطلاعات در بخش تابلو اعلانات اپلیکیشن موجود می باشد تا همه افراد ساکن از آن مطلع گردند و دیگر نیازی به نصب تابلو اعلانات در مشاعات و فضاهای مشترک مثل پارکینگ یا آسانسور نیست. در واقع با این اپلیکیشن علاوه بر مدیریت مالی، مدیریت خبری امور جاری ساختمان نیز میسر می گردد.

روش‌های محاسبه شارژ ساختمان

برای محاسبه شارژ ساختمان روش‌های مختلفی تدوین شده است. این انواع به علت رعایت عدالت در نحوه تقسیم‌بندی هزینه‌های آپارتمان تعیین شده‌اند. در انتخاب نوع نحوه محاسبه شارژ ساختمان، باید دقت زیادی به کار برد و هیئت‌مدیره ساختمان باید با توجه به نوع آپارتمان و میزان هزینه‌های آن، یکی از حالت‌های محاسبه شارژ ساختمان را انتخاب کند.
هر یک از این روش‌ها فرمول محاسبه خاص خود را دارند.

  • شارژ واحدی
  • شارژ متراژی
  • شارژ نفری
  • شارژ نفر متراژی
  • شارژ واحدی به همراه شارژ متراژی
  • شارژ واحدی به همراه شارژ نفری
  • شارژ واحدی به همراه شارژ نفری متراژی
  • شارژ نفری به همراه شارژ متراژی
  • شارژ واحدی به همراه شارژ متراژی و شارژ نفری
  • شارژ بر اساس هزینه‌های مجتمع مسکونی و آپارتمان‌ها

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی