تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز

تازه های جهان پیرامون در نمناک نیوز | آموزش، فرهنگ، بهداشت و سلامت، تکنولوژی، فشن و مد

وبلاگ توسعه خبری نمناک نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

امروزه درتمامی شهرها تعداد زیادی از مردم در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی زندگی می کنند. با این وجود، هنوز فرهنگ زندگی کردن در آپارتمان در میان آن ها به خوبی نهادینه نشده است و این یک واقعیت است! خیلی ها از قوانین آپارتمان نشینی مطلع نیستند و تعداد زیادی هم با بی توجهی به آن ها روند زندگی خود را با توجه به نظر شخصی خود ادامه می دهند. شرط اصلی زندگی در تمامی آپارتمان ها رعایت قوانین و مقررات آن آپارتمان یا مجتمع است که از طریق نرم افزار مدیریت ساختمان این موضوع انجام شدنی است تا تمامی ساکنین زندگی آرام تری داشته باشند.

برقراری نظم و آرامش در ساختمان

مدیر ساختمان برای برقراری نظم و همچنین آسایش ساکنین، دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا را با عنوان قوانین ساختمان تعریف می نماید تا به عنوان مرجعی برای رعایت قوانین و حل اختلافات مصوب گردد و این کار توسط نرم افزار ساختمان میسر می باشد. ایجاد فرهنگ استفاده از این گونه نرم افزارها نیاز به گذشت زمان و همچنین تبلیغات دارد تا ساکنین از مزایای آن ها مطلع گردند.مدیریت ساختمان و محاسبه هزینه های آن و یا مدیریت یک مجتمع مسکونی و همچنین تعریف قوانینی که تمامی ساکنان آن را اجرا کنند،محیطی آرام در ساختمان برقرار می گردد. مشکلاتی هستند که اگر شما مدیر یا ساکن یک مجتمع مسکونی یا اداری هستید با آن ها آشنا خواهید بود. نرم افزار ساختمان به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و بدون نیاز به صرف زمان و انرژی زیاد، امور مجتمع را مدیریت کنید و بتوانید مشکلات و مسائل به وجود آمده در ساختمان و مجتمع را مورد بررسی قرار دهید و راه حلی برای آن ها بیابید.

 امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان

  • نرم افزار مدیریت ساختمان امکان ارسال نتیفیکیشن جهت مطلع شدن ساکنین از میزان بدهی خود و مشاهده مقدار بدهی و ریز هزینه های ثبت شده در نرم افزار را فراهم می کند تا تمامی امور مالی ساختمان به موقع اتجام شود و از اختلالات ناشی از دیر پرداخت کردن قبوض جلوگیری شود.
  • این نرم افزار شماره پارکینگ و انباری، کد کنتور برق، تلفن، حق استفاده از پارکینگ وغیره و امکان ثبت جابجایی ساکنین در واحدها راعلاوه برتعریف واحدها به تفکیک بلوک و طبقه و شماره واحد و متراژ زیر بنا تعریف می نماید و همچنین مالکین، مستاجرین و اعضای هیئت مدیره را با کلیه مشخصات معین می نماید.
  • هزینه های پرداختی توسط مجتمع و دریافت وجه از افراد و تسویه بدهی همراه با ارائه رسید را ثبت می نماید وامکان تعریف هزینه های جدید به وجود آمده در ساختمان را دارا می باشد.
  •  نمایش موجودی صندوق و ریز گردش حساب صندوق در هر لحظه و ثبت انتقال صندوق به بانک و همچنین درج تاریخ و توضیحات دلخواه در سند دریافت وجه موجود می باشد.
  • تعریف حساب و شماره حساب های مجتمع در بانک های مختلف و وجوه منظور شده در آن و همچنین فرمول محاسبه جریمه دیکرد پرداخت و محاسبه خودکار آن در زمان دریافت بدهی از اشخاص، در نرم افزار مدیریت ساختمان قابل اجرا می باشد و این موضوع پرداخت به موقع هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی